Hm ja det är ju i alla fall en anledning och blogga lite

Frågor och svar

BASICS
1. Vad heter du? Carl William Eric Larsson (Snart Örnfäldt..  Kanske)

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Starboy;)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mamma tyckte jag kunde få heta Sture men far sa i från och sa "då får han f-n heta Kalle eller nåt)
4. Vilket stjärntecken är du? Kräftan 
5. Vilken årgång är du? -87
6. Vart bor du? Bor i Örebro men Flen är alltid hem 
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 1
9. Vart skulle du vilja bo? Vart som men med lite mer space än vad jag har nu kanske
10. Vilken skolklass? På min tid var det i Estet musik men nu är jag fast i jobb träsket 
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Bättre 

FAVORITER 
1. Filmer? The Crow, Man on fire, 40 days & 40 nights 

2. Låtar? Ge mig en grymt blandad spellista och sätta igång shuffle
3. Årstider? Vilken som bara jag slipper frysa
4. Mat/dryck? Mor och fars mat, sushi gärna ett glas rött men på korgen får det bli öl 
5. Djur? Kattmänniska. Mor o far har två bedårande kattor
6. Färg? Blå blå ränder
7. Parfym? Den jag får i julklapp 
8. Tv-program? No comments
9. Ämne i skolan? Musik och idrott
10. Sysselsättning? Fika, Musik, Idrott, Familj och Vännerna, Shoppa, Foto, Böcker, God mat, 

KLÄDER 
1. Vad använder du just nu för jacka? Fjällräven G-1000

2. Vad använder du just nu för skor? Barfota. Blev av med mina skor igår på fest
3. Favoritfärg på kläder? Vitt, grått, blått, rött.
4. Favoritmaterial på kläder? Kashmir är det enda som duger åt mig. Skoja bara har inget favorit material
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Skulle behöva ha en stilig jag till vintern
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Blandat men jag kanske snittar på 1500:- nu för tiden
8. Favoritmärke? Det märke som gör dom snyggaste kläderna

BLANDAT 
1. Vad heter din morfar? Gösta
 
2. Var har du i din jackficka just nu? Skinnhandskar
3. Vad är du beroende av? Kaffe, familj och vänner, idrott samt kläder 
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Inget
6. Vad tror du på? Jag bryr inte mitt lilla huvud åt att tro och kör på och ser vart det leder 
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är säkert kristen eller något utan att egentligen bry mig 
8. Vad köpte du senast? En skjorta, tröja och ett par handskar. Eller om inte senaste ölen på korgen räknas? 
9. Har du nåt husdjur? Nja som sagt mor och far har två fina kattor som jag känner mig som en del ägare i
10. Var bor du? Inneboende i Casa de la Tobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0