Välkommen till en ny vecka!

Som har startat så där får man väl säga. Det börja med ett försök att gå upp vid klockan 9.30 för att gå och träna men med den smärta som jag kände i mina ben kändes det meningslöst att ens försöka. Så med ett skutt eller rättare sagt ett fall så flög jag i sängen igen. Så där låg jag och drömde konstiga drömmar. Det konstiga var att jag drömde om att någon var arg på mig för att dom fått stå och knacka på min dörr utan att jag öppnar. Sen vaknar jag till utav ljudet av någon som bankar. Flyger upp drar upp persiennerna där utanför står en gamla tant med sin rolator och ser oförstående. Jaha det var i alla fall inte hon som knackat springer till dörren och utanför den står ingen men bankningarna upphör inte. Sen efter ett tag så börjar jag förstå (Aha det är grannen som håller på att spika)

Så jag trillar ner i min säng igen och sover en kort stund till innan jag går upp och börjar göra flärrepannkakan som jag skulle gjort igår. Hade blivit riktigt bra om jag inte hade stället upp den på spissen som jag hade glömt att stänga av. Men men nu blir det lite kaffe innan det är dags och dra till jobbet.

Men bjuder på en rätt stilig bild jag tog på tåget i lördags. 


Kommentarer
Postat av: Cus

riktigt sjyst bild. fan rena rama proffs fotografen carloz ;)

2008-10-13 @ 19:57:33
URL: http://cusphoto.blogspot.com
Postat av: Stefan

Ja, riktigt sweet bild. =0)

Men varför hade du plattan på när du gjorde fläskis? =0/

2008-10-14 @ 01:36:22
URL: http://blogg.stefanssida.se
Postat av: Mli

Ja sketasnygg bild.. men jag gillade den på general också =) (snoka dina bilder igår ju..)

Nu ska jag sova, lovar !

2008-10-14 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0