Det är tanken som räknas... Eller?

Jag hoppas inte det med mitt hjärnkontor i alla fall. Ne men alltså är inte det ungefär lika dåligt som "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" det spelar ingen roll hur bra regnställ man har för regn är hur tråkigt som helst i alla fall. Men för att gå tillbaks till fall det är tanken som räknas. Jag blir väldigt tveksam då jag har tänkt väldigt länge att jag vore börja träna igen. Men dom tankarna har varken gett mig bättre kondition eller finare biceps. Tanken dammsög aldrig mitt rum när jag bodde hemma och tanken har inte hjälpt mig att sluta tappa bort mina saker.

Det vore ju rätt skönt om det skulle va tanken som räknades men om man vill upp nå lite resultat verkar det inte som att den riktigt räcker till. Jag har ju gått väldigt länge och tänkt att jag ska plugga lite komvux men jag har inte märkt av något papper som säger att jag är en j*vel på naturkunskap B. Ne jag tror att lite mindre tankeverksamhet och mer handling sitter på sin plats om man vill upp nå lite utav målen man sätter upp. Så jag hade tänkt att jag skulle göra lite mer utav dom sakerna jag tänkt. Man kan ju alltid hoppas att den tanken räknas men antagligen inte.

En tanke som verkligen inte har räknats är tanken att jag skulle ta mig lite sovmorgon den här söndagen. För där jag hade planerat in min sovmorgon ploppa det upp ett rep som såna här små figurer som man ska slå ner med en klubba i hålet dom ploppar upp ur på dom här "slånerfigurensomplopparuppmaskinerna" på nöjesfälten. Det är ju en oerhört rolig aktivitet.

Ne för att avsluta det här så säger jag att det är tanken som räknas och att det blir aldrig som man tänkts sig så tänk tvärtemot och uppnå det du hade tänkt skulle hända. 

Kommentarer
Postat av: Mli

Men du tänk inte för mycket då blir man gråhårig.

Undrar vad Tobbe tänker på hela tiden? =) Krams!

2009-04-06 @ 08:25:41
URL: http://imbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0