Min dusch är farlig

I min 22 kvadrat sitter jag nu och vore sova eller egentligen vore jag göra mat och sen städa/diska sen efter det boka tvättid och sen efter det borsta tänderna. Men efter det så vore jag sova. Jag har en känsla av att fler utav dom sakerna jag vore göra innan sova kommer bli ogjorda. Något  jag inte vore göra är att sitta här och lyssna på Kings Of Leon och skriva. 

Jag har lagt märke till att min dusch är rätt spännande. Jag har ju ett väldigt litet badrum och för att ens få plats med en så kallad "dusch" så är den inbyggd i handfatet. Det funkar som så att duschslangen som sticker ut från handfatet har en liten knapp som man håller in om man vill använda duschen istället för att tvätta händerna. Eftersom jag är en man med smart idéer och lösningar så har jag suttit fast en hårsnodd under knappen som bara är att trä över knappen så man slipper stå och hålla in den då man är i behov av en större mängd vatten än vid tvätt av händer. Idag märkt jag haken med min smarta lösning då jag skulle ta en sista titta i spegeln innan jag skulle gå iväg och titta på fotbollen. Där står jag framför spegeln och fixar till så håret på min skalle ligger som jag vill och ska sen tvätta händerna och gå...

...tror ni jag blev förvånad då inget vatten kom i handfat och där stod jag istället i mina våta kläder och en pajad frisyr. Men så kan det gå när man är lite för smart för sitt eget bästa. 

Skulle bara vilja säga stort tack till alla er jag spenderad helgen med ute i mlis stuga. Jag hade det toppen mysig, var verkligen jätte kul. Mer alkohol åt folket för det som inte är bra för kroppen är bra för själen och jag håller på att jobba till mig en väldigt fin själ inför sommaren. Undrar hur det ska gå med den där kroppen inför sommaren? Kanske vore börja träna lite=/



Kommentarer
Postat av: Mli

Haha.. men Carl, hoppas du inte förstörde frisyren allt för mkt. Tack själv för en supermysig helg =)

2009-04-21 @ 15:48:45
URL: http://imbittersweet.blogg.se/
Postat av: skalle

du är ju lite fiffig ibland scalle, men du har en hel del kvar att lära!



/ runeson

2009-04-21 @ 20:11:15
Postat av: Charles

Ha har Rune hittat hit vilken trevlig överraskning=)

2009-04-21 @ 20:32:46
Postat av: karlos

jamen, visst var det! jag läser inte! jag bara tittade in. kan vara bra att hålla koll på dig. du är ju lite vilsen ibland!

2009-04-28 @ 01:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0