Då var P&L 09 gjord



Då var tyvärr P&L slut, eller det var ju slut för ett par dagar sen men jag har inte hunnit titta in här innan nu. Det var väldigt, väldigt bra och många band hann man se, vissa hela konserter andra delar av. Kommer bli väldigt svårt för Hultan att toppa det här men inget är omöjligt eller något i den stilen. Men jag bjuder på ett litet mellan snack från Håkan här under som jag tycker var väldigt väldigt bra. Här näst väntar västkusten sen veckan där på blir det hultan. Nu börjar vi beta av alla underbara sommarplaner en efter en. God natt och glöm inte att borsta tänderna




Kommentarer
Postat av: Matilda Lantz

Visst var det grymt :)

Och hjälp, så underbart det är att ha så mycket roligt planerat hela sommaren! Tagga tagga!

2009-06-30 @ 06:20:41
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Mli

min man håkan <3 !!!!

2009-08-05 @ 04:49:54
URL: http://imbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0