Kläder för alla väder..

..har jag typ. I alla fall för regn och regn var det i morse när jag skulle till jobbet så då gled hela "cykla i regn dressen" på. Notera dom otroligt fina stövlarna och min norska hjälm och JA det är okej att var avundsjuk.

Vad ska vi annars berätta om nu när det var ett tag sen man skrev. Hm jo Someway hade en väldigt lyckad spelning på Schnieders sommarfest, så det var väldigt kul. Sen så har jag hittat ett nytt sätt att fördriva tiden då man försöker somna på natten. Det är att titta på Scrubs fast istället för att ha engelska som talspråk så väljer man italienska vilket är väldigt roligt. Förstår inte varför man envisas med att dubba filmer och serier det blir ju alltid ett strålande uselt resultat. Nehe men nu ska jag fortsätta på min öl och ölkorv och följa direktrapporteringen från Sverige-Malta. För det är så vi får göra vi som inte äger någon tv. Eller jag har ju en tjock-tv ner i förrådet men den är lite för ful för att ha uppe så då klarar jag mig hellre utan. Ha det så gött bye bye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0