Orkidé, Pelargon, Phalaenopsis, Vallmo eller kanske en kaktus

Hur 17,2 ska jag klara av att köpa blommor utan att det blir katastrof egentligen. Jag har ingen koll så antagligen kommer det att sluta med att jag säger något i stil med att jag skulle vilja ha en röd blomma som jag inte kommer dödad. Kanske vore ordna med plastblommor med detsamma. Men då skulle det bli mycket mer pinsamt om jag inte lyckas hålla dem vid liv och med mig finns ju faktiskt risken att misslyckas.

Sen vet jag inte riktigt vad jag egentligen gett mig in i men tydligen ska jag starta upp min fotbollskarriär idag igen. Denna gång är det Hovsta som ska få ta del utav denna enorma talang. Fast som 21(snart 22) så räknas man nog inte riktigt som talang längre i fotboll. Det är typ nu man ska ha hunnit blivit Rockstjärna, fotbollsproffs, filmstjärna, skrothandlare eller vad det nu var man drömde om att man skulle bli. 

Funderar på fall jag verkligen drömde om att jag skulle flytta kartonger i Örebro när jag var yngre än 21 år ung. Antingen gjorde jag det eller så har något gått väldigt mycket fel i min planering. Hm måste kolla upp i min kaländer hur det där egentligen var. Men blommor var det. Cya



Kommentarer
Postat av: Stefan

Kaktusar ska tydligen INTE vara ett gott tecken hos en ungkarl likt dig själv, Carl! Men vad vet väl dom där, det är ju killing-saft i dom också kan du börja sälja kaktusöl och konkurrera ut Festis!

2009-06-01 @ 17:30:26
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0