En helg att minnas

Nu ligger man här i sängen söndag kväll/natt och funderar i banor som sådana att jag faktiskt kan undanvara lite tid med ett litet inlägg innan mitt viktiga sammanträde med min goda vän John Blund ska inträffa. Helgen har vart kanon men hur skulle den kunna bli något annat när härliga Håkan kom och gästa vårt fin Örebro. Helt underbar spelning jag Mli och Filip avancerad från våran dåliga mitten position till andra raden så det var ju inte så illa. Synd bara att Filip inte uppskatta konserten lika mycket och lämna mig och Em där framme med det där egna släkte bestående av flickor i ca: 14 års åldern. Men vi lyckades hålla låda i hyfsat jämn takt med dom om inte bättre=P

Efter konserten var man ju inte dåligt laddad så vi drog oss vidare till P där vi lura i Em lite fernet elak som vi var och mötte upp Herr S och Jenni. Jag själv såg till att göra mig ovälkommen där inne så jag fick lämna mitt sällskap och ramla in i en taxi som fick köra mig vart han ville så fort han kunde, eller nja han fick köra mig till kåren där man i alla fall var välkommen.

Dagen efter var det lasergame och man får väl säga att efter fredagen så kan man kanske förstå att  min insats var inte så bidragande till att Örebroarna åkte på storstryk mot oss Flenare. Jag tyckte det var skönast när jag hitta en liten mörk vrå där jag kunde sitta och andas ut några minuter och tycka synd om mig själv. 

Efter lasergamet vart synd om mig på riktigt då jag och Jonas drog vidare och kolla in sista halvleken av träningsmatchen mellan Örebro och Djurgården  då mitt älskad djurgården lyckades med bedriften att åka på pisk med 2-1. Inte roligt och jag ser inte fram emot vad man kommer få höra på jobbet imorrn

Sen efter det så var det utgång igen så det var bara på det en andra gång. Jag vet inte om det har att göra med att dom hade bytt vakter eller att mitt beteende hade blivit avsevärt mycket bättre eller något i den stilen men jag var i alla fall välkommen på Pitchers denna kväll. Så där fortsatte vi att jobba flitigt på ölen vissa mer än andra och vissa är Tobbe i det här avseendet. Så den natten blev våran diskkon lite misshandlad när herr T tyckte det kändes som en bra idé att hitta hem.

Men hur som helst grymt kul helg tack så mycket allesammans men nu måste jag lämna er för mitt viktiga sammanträde



Kommentarer
Postat av: Mli

Bästa Håkanhelgen =)

2009-03-16 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0