08.15

Det är tiden då min dag starta. Tog mig med hjälp av mina mycket användbara fötter upp till Krämaren för att få tillbaks min Ipod sladd. Utan den skulle jag inte överleva den här veckan. Därefter bar det omgående av hem för att konstatera att det dummast jag kan göra är att somna. Så jag håller mig vaken med lite frukost och internet-tv.

Annars så har jag hunnit med ett misslyckat besök på biblioteket, skovård som till min besvikelse gav mig svaret att vita sneakers är inte lätta att rädda och så har jag röjt upp hyfsat efter röran som blev när jag skulle ta beslutet om vad jag skulle ha på mig.  Nu så kopplar jag av med lite musik och java dom sista 30 innan jag måste börjar göra min sallad, smoothie och ta hand om lite disk.

Har en väldigt trevlig liten hög som står i min rosa hall bestående av 4 plattor öl och 4 bag-in-box vodka. Ser ut som att veckan är rädda^^

Kommentarer
Postat av: Matilda Lantz

oooh.. vår sprit!

2009-05-12 @ 13:57:21
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjo BiB vodka is the shiit!! Hoppas allt är väl och att du nu inte somnar på jobbet när du gick upp så tidigt.



// Chrille

2009-05-13 @ 21:29:59
URL: http://moisanen.blogg.se/
Postat av: Emelie

men Tilda men det är väl min sprit endå? eftersom jag faktiskt över den mesta spriten här på jorden. Någon borde skriva en låt om det? Just det Carl ja har börjat blogga i gen!

2009-05-15 @ 00:21:55
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0