Man skulle ju kunna...

Men idag hoppar vi över att försöka måla upp en vinklad bild utav hur duktig jag vart med vardagssysslor förutom den lilla grejen att jag nu har ett rakt cykelstyre. Men vad ska man då skriva om egentligen? Skulle kunna skriva om vad man planerat för resten av veckan men känns inte så himla spännande. Skulle kunna skriva om att semestern är nu klar men jag har lite för dålig koll på när jag egentligen fick min semester, men jag vill minnas att jag kände mig väldigt nöjd när jag slängde mitt öga på semesterschemat. 

Någon som har suttit och spanat efter solglasögon? Jag har suttit och letat nu ett par dagar för att hitta ett par till sommaren, men det känns lite hopplöst. Jag var så nöjd med mina förra som på något konstigt sätt kom bort i Spanien. Tänkte att jag skulle hitta ett par likadana men det verkar helt hopplöst. Så jag har suttit och letat efter några som likna dem. men varenda gång jag ser ett par som känns lite intressant så känns det ändå inte rätt. Kanske vore satts på att införskaffa ett par klassiska RayBan pilotbrillor men känns inte jätte kul ändå. 

Man kanske inte vore(borde) sätta sig och skriva när man inte har så mycket att skriva om. Nä jag tar och sover istället

ZZZzzzZZZzzzZZZ

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu vill vi snart se en bild från lyan. Solglasögon har vi i affärn för tjugo spänn paret så sluta grubbla

2009-05-07 @ 08:27:33
Postat av: Chrille

HEHEHE,Min dotter har ett par solisar tillövers..Ill gröna!!! =)



Ha en trevlig helg!



2009-05-08 @ 16:35:31
URL: http://moisanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0