Att kartonger kan göra en så deppad

Det är inte som att öppna ett Kinderägg att öppna en kartong på jobbet må jag säga. Det är näst in till aldrig någon leksak i lådorna och det är väldigt välidgt liten chans att man blir överaskad av vad lådan är fyllde med och det är aldrig och då säger jag aldrig någon choklad i lådorna. Så Kartongerna på jobbet och kinderägg är helt olika kommer inte ihåg hur jag kom på att jämför dessa som är som natt och dag.

Men men låt mig aldrig blogga om jobbet igen om det inte händer något kul någon gång förstås för då lär ni få höra det. Men över till något roligare eller i alla fall något helt annat nämligen mäster kocken Carl. Igår var det jag som styrd upp maten och det blev fiskpinnar och ja alldeles riktigt makaroner. Väldigt bra reslutat vill ajg säga och jag känner mig nöjd över min prestation. Men idag har jag nog tagit mig vatten överhuvudet för idag har jag gett mig på att göra fläskpannkaka. Har en känsla med att det hela kan sluta med ett samtal till någon pizzeria eller vid gatuköket "Äkta kebab" utanför.
 
Nu har även träningen starta i Örebro så nu stryketränas det på hög nivå på I3 sin tydligen är ett gamalt regemente så man känner sig som fisken i vattnet ju.

Nähä pallar inte mer nu kanske uppdatera med lite fälskpannkaks bilder sen vem vet.

Take care now bye bye then

Kommentarer
Postat av: Stefan

Kommer det bilder på mästerverket eller? ;-)

2008-04-13 @ 10:19:32
URL: http://blogg.stefanssida.se
Postat av: Dala

jag håller med, var i helvete är pannkaksbilderna?

2008-04-14 @ 19:38:55
URL: http://dalajr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0