Det kan ha vart så

Nu har vi lyckas igen. Vi har tagit oss förbi en helg fram till en måndag vilket jag förstår alla är väldigt lyckliga över. Men egentligen så är ju inte måndagar så jobbiga man har ju egentligen inte riktigt förstått att helgen är slut och att man står och jobbar. Man tror att man fortfarande står på partygolvet och äger.

Men men på tal om helgen så har ju den vart väldigt nice. Finbesök från flen i form av Arvid som lyckas bli utslängd från krogen. En lång och konstig historia jag inte orkar dra nu men vi kan säga att så mycket som att han inte hade gjort sig förtjänt av att bli utkastad då underteckand var lite slirigare än han. Men hur som helst utkastad vart han så själv klart fick jag också dra då. Så i goda vänners lag så gick vi hem och tog ett par öl till och in vänta Tobbe som trillar in vi fem på morgonen. Man kan väl säga som så att det var ovanligt dåligt med utrymme i sängen den natten.

Dagen efter så... Eh jag pallar inte skriva mer nu det har vart en kanon helg hur som helst. nu ska jag borsta tänderna eller nåt. 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0