Det närmar sig..

Snart är det dags för sommarens avslutning och vad passar bättre än ett varmt Spanien som avslutning? Åkte hem till flen för att hämta bilen jag ska ta mig till samma ort med tisdag natt. Passa på att ta en genväg förbi lkpg och släppa av dom större syskonen för att fortsätta min kos mot örebro. För en gångs skull kändes det faktiskt helt okej att köra bil. Kändes nästan lite halvmysigt på dom mörka vägarna när låtar som "Kommer bara leda till nåt" och "Logiskt" dök fram på spellistan och när Hives strömma ur högtalarna passa vi på att öka volymen samt hastigheten. 

Föresten har ni sett att jag har Blivit Kalles kaviars ansikte utåt nu när dom valt att fresha upp deras tubers design.

Titta och njut


Kommentarer
Postat av: Sofiia

Oj oj oj då, vilken snygg kaviar-tub! :D

Hoppas Spanien blir härligt! :)

2008-08-18 @ 22:48:21
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Stefan

Nu borde du typ vara i Spanien... Men Guess what!?!?

Det är 46 grader i skuggan här och Schneider har fått fuktskador så vi fick ledigt en vecka med dubbel betalning. Så jag är inte bitter!

2008-08-19 @ 13:26:16
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0