Lilla-julafton numbero uno!

Vart på en så kallad "lilla-julafton" hos granntösen Emelit. Myyycket trevlig tillställning med olika glögg sorter fikabröd och charmerande sällskap. Mycket anekdoter, babbel, och skrattande plus än väldigt trött liten Carl som måste ta tag i sig själv nu när vi snart startar ett nytt år.

Men det där med Carl alltså, jag förstår inte riktigt er människor som kallar mig så, ni har till och med fått mig själv att kalla mig Carl visst det är mitt namn men ändå. Från allra första början var det bara arga lärare som kalla mig Carl. Men med tiden har ni blivit fler och fler. Jag vet inte riktigt om jag gillar det egentligen eftersom jag associerar det med arga lärare som påstod att jag hade huvudet mitt allt för ofta i det blå. Nu försöker jag inte påstå att lärarna ljög för det hade jag givetvis och har det fortfarande. Men det är ju där jag vill ha det, där i det blå där det är som trevligast. Men som sagt ni som kallar mig Carl skulle ju kunna försöka att inte göra det och om ni ändå fortsätter så kommer jag kasta en besvärjelse över er så att ni alltid kommer ha en liten stenbit i er vänstersko och det tror jag skulle göra er tillvaro lite mindre bra.

Hm vilket svammel det var tydligen nån som var trött...

zzzZZZzzzZZZzzzZZZ...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ops, känner mig träffad! =0)

2008-12-19 @ 13:47:32
URL: http://blogg.stefanssida.se
Postat av: Ondskan

Lugna ner dig lite, Carl

2008-12-20 @ 23:12:08
Postat av: Charles

Ja okej då. Men ändå det är inte ok.

2008-12-21 @ 02:36:16
URL: http://kallerormen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0