Ni kan dra åt...

Nä det menar jag ju inte riktigt. Det är endast jag med mitt dåliga omdöme och humor som skriver sånt trams. Nu var det ett tag sen jag var här och skrev av mig. Har inte riktigt haft tid, ork, lust eller ens något vettigt och skriva, men det har jag dock inte nu heller. Mitt ointressant liv består ungefär som vanligt av jobba, sova, musik, fest och klagande över att jag är allmänt dålig på att träna. Andra advent föresten idag. Undrar vad man ska ta sig till med mig egentligen. 

Aftonbladet skriver om saxofon spelande valrossar och nya satsningar med kor på is, under tiden som jag funderar över om jag orkar göra mig en macka. Det känns faktiskt lite som att vi ligger på samma nivå. 

Lite skingrad i tankeverksamheten här känns det som. Funderar egentligen varför jag satt mig och skrev jag tror att svaret är något i stil med att jag har inte skrivit på länge och borde göra det. Men jag brukar för det mesta tycka att jag inte borde någonting så det säger ju lite grann i mot sig själv. Det kan vart i brist på bättre saker att göra, det inträffar ju lite titt som tätt. Visst är det jobbigt när man föresten kommer på att man har tänkt sig att göra två saker den kommande dagen men kan bara komma ihåg ena. Jag skriver nog för att jag trött det låter som ett rimligt svar för mig.

Nä jag tror bestämt att jag har en date med soffan det vill man ju inte komma försent till

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tillägg ex antal minuter senare

Måste kommentera Expressens underrubrik för en viss Herr S
"Årets klack"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0