Schulman bröderna spår ditt 09

Ser inte så ljust ut för mig som är född i kräftans tecken när jag kollar in på Schulman brödernas 1000apor. Men jag får nog gotta mig med att det är många som kommer ha det värre än jag.

Mitt horoskop löd:
Du skjuter en katt med ditt luftgevär. Katten blir rädd och kommer aldrig kunna hoppa från tallegren igen och kattens husse blir rasande. Nästa gång du visar dig utanför dörren skjuter han dig i låret med sitt luftgevär. Det svider som fan. Nu ska hans morsa få! Hon bor på hem, hon. Du lurpassar utanför hennes dörr. När hon stapplar ut på sina kryckor skjuter du henne i kindbenet. Hon skriker och flyr in igen. Du skriker också och springer hem. Bra. Där fick den jävla morsan. Härligt! Wow!

Som sagt inte ett så himla ljust 09 för mig. Ta reda på hur ditt 09 blir på http://www.1000apor.se/content/arets-horoskop

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sluta tro på sånt där trams som horoskop om det inte säger att du ska blir rik och snäll.

2008-12-31 @ 10:43:19
Postat av: Charles

Haaha okej Far vet alltid bäst=P

2008-12-31 @ 11:23:08
Postat av: farmor

Håller med far din!Vi önskar Dig ett gott och roligt slut på 2008. Du har framtiden för digoch därför önskar vi dig ett GOTT NYTT ÅR1

2008-12-31 @ 16:26:19
Postat av: Eva

Äh! Håll dig borta från katter och skaffa ett jobb där du kommer mer till din rätt så kommer du nog få ett toppenår!



Gott Nytt!

2009-01-01 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0