Jag vet vad jag ska göra!

Nu när jag har tid över har jag bestämt mig för att jag ska bli riktigt grym munspel.
Undrar varför man ens börja med gitarr jag menar fattar ni vad en gitarr väger 
i jämförelse med ett munspel. Då om man tänker på att jag spelar el gitarr så
måste man även räkna in att man släppa med sig en stor låda som ljudet ska 
komma ut ur också sen om man är lite rädd om sin gitarr så har man ju en hardcase 
och släppar runt den i som bara gör det mer otympligt och tyngre. Kan hoppas att 
grannarna läser bloggen, då är dom i alla fall förvarande om att det kommer låta en
 jä#*la massa dom kommande dagarna.

image94

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahhahahha detta var alltså en officiell varning att man ska hålla sig från dig, för att slippa drivas till vansinne av gnisslandet i munspelet? :P

2008-01-21 @ 08:20:02
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Anonym

Stämmer fint. Detta är den första, sista samt enda varningen ni får. Jordens undergång är nära*Mohahahaha*

2008-01-21 @ 10:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0