Blogg moment!!!!

Då var man hem igen och klockan säger att jag snart ska gå upp. Helt klart värt att offra dyrbar sömn mot en trevlig utekväll. Har dessutom hunnit cykla runt lite på ställen som jag inte innan vart på här i vår trevliga stad. Men hur var egentligen kvällen? Jo det var faktiskt väldigt nice, börjar med lite trevligt försittande hos en vän och drack mina nyttiga öl(GI-öl). Sen efter det bara det iväg till Backstage där jag en gång försökte komma in men misslyckades"hm undrar vad som hände?".Dom hade i alla fall akustisk kväll vilket gjorde hela kvällen väldigt mysig. Några nackdelar med kvällen? Jag tyckte nog att den sluta lite väl fort men det är sånt som blir ibland och jag ska ju ändå upp om typ 4 timmar så det kanske är lika bra.

Har dessutom kommit fram till, eller åt minstone tänkt på att ordet keff är så pass passé att det är nästan okej att börja använda ordet igen. Eller?

Haha just  i bloggandets stund kom jag ju på att jag lovat min mor en bild på min härliga, nya, köpta, stulna cykel...



...Så då är bilden tagen och det är bara njut av utsikten av svarta pärlan



Nähä men då kanske vi ger upp för den här gången kanske..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hittade rockfoto-bilderna :) kika min blogg!

2008-07-04 @ 12:49:31
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hej Charlie!



Kolla in min blogg för lite enkla vintips, för er vinälskare. =)



Kisses & Hugges

//Björnen

2008-07-06 @ 15:17:40
URL: http://blogg.stefanssida.se
Postat av: Vaktkatten

Skriv mer om dina drogvanor!

2008-07-07 @ 17:49:40
Postat av: Charles

Haha måste va Nilsson som hittat fram misstänker jag^^

2008-07-07 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0