Frågan är!

Nu är frågan Larsson eller Örnfeldt. Farsan ringde igår och berätta att bror min ska byta efternamn så han sa om jag vill göra det så är det bara och passa på. Så frågan är nu Örnfeldt eller Larsson. Larsson känns ju kanske inte så där super coolt men i kombination med mitt förnamn så får man ju lite och leva upp till(Synd bara att jag ritar som en 8 åring) Örnfeldt är ju lite coolt ändå lixom tänk er Carl W.E. Örnfeldt det låter ju som något=P Dock så är man ju så passa välkänd så ett namnbyte kan leda till komplikationer för hur kommer det låta tror ni. 

- Ska du haka till Carl Örnfeldt och kolla bollen?
- Carl Örnfeldt? Vem f-n är det?
- Jo men du vet Kalle?
- Kalle vem då?!?
- Kalle Larsson?
- Aha Kalle Larsson, har han byte efternamn!?!?!?

Ni förstår ju efter alla dessa år jag jobbat på mitt Larsson och satt mitt namn bland stjärnorna. Aja det löser sig men frågan kvar står Larsson eller Örnfeldt.


Kommentarer
Postat av: Big M

Vad kommer namnet Örnfeldt ifrån?

2008-07-11 @ 20:34:57
Postat av: Champ

Byt till Örnfeldt för helvete. Du får inget bättre tillfälle att fly från allt det du har gjort. Börja om från början så att säga. Start over with a clean sheet. OCH SÅ VIDARE.

2008-07-11 @ 21:37:49
Postat av: Charles

Haha vore ju lyssna på The Champ "En man med många kloka beslut". För att svara på frågan om vart det kommer ifrån så är det från mammas sida närmare bestämmt mormor tror jag.

2008-07-12 @ 00:29:34
Postat av: Big M

Vad säger pappa om det då? Vill inte han att ni för det "unika" familjenamnet Larsson vidare..? :P

2008-07-12 @ 10:41:53
Postat av: Charles

Misstänker att han inte bryr sig det minsta=P

2008-07-12 @ 11:48:04
Postat av: emma

tycker att du med kan byta, tror att jag har bestämt mig att jag ska göra det. juste skannade in lite sköna bilder hemma sen barnsben... vill du ha? isåfall skickar jag dom.

2008-07-15 @ 16:31:32
Postat av: sester

Men Carl! Inte trodde väl jag att du skulle ens fundera på att byta namn. Har du bestämt dig ännu?

2008-07-15 @ 19:05:51
URL: http://blogg.stefanssida.se
Postat av: Charles

Nja inget beslut fattat än måste känna på det lite till. Bilder ja tack!

2008-07-15 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0