Öh... Slut?!?

 Ja helgen tog tydligen slut, tog mig ett tag att märka men helt plötsligt så stod jag där bland mina kartonger som har ett otroligt stort behov av att bli flyttade från punkt A till punkt B. Fast det är inte så enkelt egentligen, tänkte förklara mitt jobb för er för jag misstänker att ni alla är sååååååå intresserade.

Bild1

Här har ni en vanlig pall SAREL, min egna lilla favorit(Observerar att det är ett x antal kartonger) 

Bild 2,3
 
Det jag sen gör är att jag lyfter bort dessa x antal(Tunga) kartong från pallen som i exemplen på bild 2 samt 3...


Bild 4

...för att komma åt objektet på bild 4(Frågan är fall dom inte hade kunnat placera objektet på bild 4 överst istället för under alla kartonger, enligt mig en mycket smidigare lösning och grymt mycket mer skonsamt mot min rygg)


Bild 5

Fast vad gör det när man ibland stötter på något så uppmuntrande som en smilegubbe ritade på en kartong




Annars kan jag ju iofs berätta att helgen har vart väldigt bra och spenderats i flen. Den har innehållt mycket visioner som inga blev av tyvärr. Fast för att ta det från rätt håll så började det hela med en fisketur(vågar man säga att det var tjuvfiske vi bedrev?) med gubben Karlsson och de två bröderna Ljungkvist. Får ju säga att det gick så där alla fick fisk förutom jag och då kanske det tåls och säga att jag hållt på ett x antal år med att kränga fiskeartiklar och att när farsgubben och farfar var ut och fiska dagen innan minsann drog upp 20 makrillar så det verkar som jag ärvt min fisketalang av mor.

Sen på lördagen så vart det att hänga med Robbopeter och Gren. Då fick herrn Larsson värsta planen se så där vid klockan 21:23 kanske. "Nä grabbar vi drar till Tyskland och köper öl." Helt seriöst och det blev positivt bemött från Gren dock så mötte man motstånd från Robb den kvällen. Så det blev som så att att vi var tvungna att söka vägledning från högre tingen. Så vi googla fram en Magic Eight Ball som fick frågan "Ska vi åka till Tyskland och köpa öl?"

Svaret det sämsta möjliga "No way" så det vart inget med det. Så vi började kolla upp andra aktiviteter att hitta på så vi bestämmde oss för att gå ut på ticnet och leta efter opera biljetter. Dock så gick det ingen opera på söndagen så vi tänkt men då åker vi upp till Örnsköldsvik och går på Star Wars teatern. Men även denna idén föll bomma då  det inte funka att boka biljetter men men.

Eh jag pallar inte mer nu lite bilder från fisktrippen istället sov gott alla

     
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0