Poker? Nä f-n det blir det inge med!

Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag kan ju fortsätta att tjata om att jag är en lat "hm,hm" och kommer inte lägga upp några bilder idag heller. Man får se om det blir några bilder över huvudtaget. Men men idag har jag i alla fall tackat nej till att sitta hemma och spela poker vilket känns som ett väl valt beslut då det inte finns det minsta lilla pokersug i mig. Dock så finns ett javaberoende som jag alldels strax ska stilla hade jag tänkt. Men istället för poker tror jag att det får bli utgång. Yes så får det blir och om ni hade vart här att ni kunnat höra ett (Kepysssch) då jag precis öppnat kvällens första öl.

Kepling

Kommentarer
Postat av: madde

Ha en jättebra dag=)

kram.

2008-07-02 @ 18:46:14
URL: http://llundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0