Fy på mig!!!

Här skrivs det väldigt mycket med väldigt lite oofta typ så här ungefär lixom eller nåt. Det jag försöker säga är att jag är alldeles för dålig på att uppdatera. Även fast det känns som att det händer massor som man kan skriva om nu så tar jag mig inte tiden med en kopp kaffe och bloggen. Det är som vi brukar säga dåligt. Men men nu så här på söndag kvällen tar jag mig tiden. Fast kaffen vart en irish coffee istället men det är det väl ingen som klagar över, allra minst jag.

Vad ska vi ta i från? Är det egentligen någon som orkar läsa massa anekdoter? Nä jag trodde inte det så vi tar det hela i kort och berättar att dom typ senaste två veckorna har jag hunnit se Rage på hultan och sen var jag på västkusten med massa folk och nu i skrivandes stund är jag precis hem kommen från peace & love som var riktigt nice. Såg Håkon och Johnossi och bägge konserterna var något grymt. Föresten var ju Rage tokgryma dom också, så det så.

Är det föresten någon annan som har funderat på det här med att se färger? Typ om mitt gult verkligen är samma gult som för dig. Lite halv knepigt och förklara hur jag menar men visst vore det kunna vara så att typ när man är liten och får lära sig färgerna så pekar någon på en jordgubbe i en bildbok och säger "jordgubben är röd" när i själva verket den är blå för dig..

Kanske blev lite halvrörigt=/

Hur som helst så har jag köpt världens finaste gummistövlar och jag är nöjd nu när jag sitter med dom på och ser på fotboll. Nu lär det typ kanske dyka upp en miljon bilder eller något sånt. Jag tror att det finns en stor risk för det.

Men jag ska försöka uppdatera lite bättre nu eller något i den stilen.


Kommentarer
Postat av: Sofiia

Heh, det där med färger är knepigt, och du är inte ensam om att ha de tankarna kan jag ju säga! Jag har också funderat lite på det där ibland, för alla ser ju inte samma när de tittar, typ! Jätteknepigt det där, det borde utföras nån form av studie på sånt tycker man ju! :D

2008-06-29 @ 23:44:57
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ooohh.. han matchar :)

2008-06-30 @ 10:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0