Oj vad gör jag uppe nu?!!

Har ni sett klockan är 03.00 och jag sitter uppe och skriver trotts att jag ska upp om två timmar. Föresten så skrev jag precis nyss ett långt inlägg som tydligen inte gick in lite surt och börja om nu. Men kanske inte gjorde så mycket för det känns inte som att jag har så mycket att skriva om. Blir mest ogenomtänkta spontan skrivningar nu för tiden. Men jag använder det vackra vädret som ursäkt. Jag menar det är ju bara tidpunkter som denna jag egentligen har tid att sitta och skriva. 

Förövrigt är jag lika trött på tisdagar som vanligt tydligen. Försökte denna tisdag med att köra en super positiv inställning till den men den dog ut lagom till efter frukost och att iPoden dog gjorde inte saken bättre. Det är som att allt man ångrar från helgen kommer ikapp en på tisdagen. Det positiv hör till måndagen men på tisdagen kommer man ihåg missarna. Vem vill egentligen höra på missarna? Inte jag iaf men jag kan ju passa på att tacka alla flens studenter för en grym helg hemma i fina flen och tack några speciellt utvald studenter och fyllesvin(och diplomatisk som jag är säger jag att ni vet vilka ni är)

Idag blir det nog tennis efter jobbet och det kan ju bli grymt kul säkert. Kanske volleyboll mot kvällen sen också. Gjorde förövrigt volleyboll premiären igår och trots att "tiger-servarna" var lite ringrostiga fixa dom en vinst åt team Charles. Sen så var jag även och fixa lite biljetter idag. Ska ju och se Kent+Thåström i gbg i sommar sen fixa jag även peace n love biljetten och har dessutom skaffat Larsa Winnbäck  plåtar. känner på mig att denna sommaren kan bli grymt himla jätte grymt bra. Har startat bättre än någon sommar innan iaf. 

Men men imorrn är det nog tydligen kanske sarel som gäller för lille Carl för er som undrar och det är ju något alldeles extra super hyper jobbigt..


..eller nåt, men det är i alla fall inte tisdag så jag lär ju dansa mig igenom dagen.

Aja får väl säga ketjing och pling och sånt typ

Kommentarer
Postat av: Josefin

tjenare :) allt väl?

2008-06-10 @ 11:32:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Emelie

Cal

2008-06-10 @ 23:04:54
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0