Första dagen!

Det gick rätt okej första dagen två förfrågningar om jag vill bli chef över lagret men jag tyckte att det kom lite tätt in på och måste kolla om det verkligen är något för mig. Okej så bra kanske det inte gick men det har trots allt gått helt okej. Fast det är ganska stor skillnad emot hur det var i flen.

Huver som haver idag har jag och Tobbe köpte en jätte viktigt grej. En kaffebryggare jag menar hur kan man överleva utan en?

Aja hur som helst allt är nice och jag har inte så himla mycket mer och berätta och dessutom känner jag mig inte så påhittig idag så mina misslyckade försök att vara rolig får vänta till senare.

Take care now bye bye then


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skrutten! Klart du ska ha en kaffebryggare. I Helgen finns möjlighet att överbevisa folk som tror att du är gay!

2008-03-26 @ 06:45:24
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0