Seg?!? Vem?!? Jag?!?

Okej, okej jag är ganska seg på att skriva nu jag vet. Har liksom inte riktigt motivationen och finner ingen inspiration just nu. Men jag kan ju berätta att dom under bara katterna nu har anlänt till Sveavägen och tycks trivas bra. Annars vad som händer mig just nu är att jag i morgon ska på en arbetsintervju för elgiganten och på onsdag ska jag på en för personligassistent och sen ska även papper skickas till Örebro. Så man kan formulerade det som så från att varit hel dött i min vardag har det plötsligt hänt massor. Men ändå inte riktigt den där gnistan för att skriva just nu. Hm undrar var det var jag la den? Kommer nog fram om jag städar lite grann kanske.

Avslutar med en kattbild tjingeling

image217

    

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååååh, så ljuvlig bild! :)

2008-03-11 @ 11:10:55
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: farmor

Vilken underbar bild! Vi längtar efter att få träffa dem på riktigt..Därför inspirerar jag nu dig till att publicera
fler bilder på Smilla och Alice.Och Du Lycka Till med jobbsökningen!

2008-03-11 @ 13:23:35
Postat av: Super Mario

Sa du städa????!!!!!

2008-03-11 @ 17:56:22
Postat av: Charles

Jag sa ""OM" jag städar.. Om är bra=P

2008-03-11 @ 19:51:47
Postat av: Big M

Elgiganten är i K-holm antar jag, men vart har du sökt till personlig assistent - Flen kanske? Och vad är det för jobb du sökt i Örebro???

2008-03-12 @ 20:22:40
Postat av: Charles

Japp Elgiganten i K-holm, personlig assistent i sparreholm vilket jag tackade nej till idag =/ och i örebro var det schneider förstås=/

2008-03-13 @ 15:01:08
Postat av: Emelie

om du bor på sveav. och ja också gör det är vi grannar då?

2008-03-13 @ 23:40:48
URL: http://negern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0