Smurf it up

Oj oj oj säger jag bara det var en hård helg. Det var länge sen jag blev tvungen att lämna en fest redan vid klockan 11.00 vilket jag gjorde igår(lördags) men efter fredagen är det kanske inte så konstigt. Den lilla blå hoppande saken kan misstänkas ha vart berusad. Men det var ett grymt halloween party som jag får tack Seb, Tilda och Cillan för och det var en grymt trevlig fest hos Stefan och Jenni som jag tyvärr fick lämna i förtid. Inte beroende på att jag var för onykter utan lite trött bara. Jag vill passa på att säga förlåt till alla som blivit eller har saker som blivit blåa men det är ju i alla fall en väldigt trevlig färg.

Men men slänger upp lite bilder dom ligger iofs redan på FB men för dom som inte hänger där så finns dom här istället


Maskerad i Skebo
  
    
  
  
  
  
  


Stefan y Jennis casa
  
  
  
Jaje det får väl va det då. Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var också smurf på halloween! ;)

2008-11-04 @ 10:23:42
URL: http://saraleverin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0