Höst, höst och mer höst

Ja det är verkligen höst och fast jag aldrig har vart en höst människa så har jag faktiskt börjat uppskatta den mer med åren och nu känns det faktiskt helt okej att den är här med alla färger och dispants till att dricka kaffe och te i så mycket  mängder man pallar och götta oss under tiden regnet faller utanför våra fönster. 

Men trots det så sitter man och tänker tillbaks på sommaren och längtar lite till nästa redan nu. Det var en grymt bra sommar med Västkustentripp, gbg weekend, Spanien resa, Rage på hultan, lkpg visit, fyllenätter i örebro och bryggbåts äventyr i Sköldinge, studentfirande i flen och festival i borlänge med jä*** mycket mer. Vad ska man säga det vart en fantastisk sommar och det finns inga årstider som går upp i mot den.

Passar på och bjuda på lite sommar bilder samt en komprimerad variation av Stefans västkustfilm.


 
Spanien
  
  

Västkusten
  
  

P&L
  
  

Gbg

Random pennybridge

Ja det skulle kunna va bra mycket mer bilder. Men jag ska gå upp om ca: 2 timmar så det är väl dags och knyta sig. Men hej och tack för kaffet jag är glad att vara här


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åååh.. vilket härligt inlägg! OCh vet du, jag tror inte att jag har dina P&L-bilder? Eller?

Tack iallafall, för en härlig sommar :)



Kramar!

2008-10-20 @ 06:55:22
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Stefan

Haha, skaplig förvånad jag blev när jag såg att filmen låg uppe! Visste jag inte ens om själv, trodde det blev fel när jag laddade upp den. =0)

Men vad är det som händer 8:40 in i filmen? ;0)

2008-10-20 @ 17:46:05
URL: http://blogg.stefanssida.se
Postat av: Negern

Åhh vad roligt med alla sommar bilder haha vad glas ja blir

2008-10-25 @ 10:20:56
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0