Se upp i morgon smäller det!

På ett negativt sätt förstås eftersom det är tisdag. Jag tänker inte släppa mitt ogillande mot tisdagar. Det är till och med så att jag ligger här innan sovdags och grämer mig över att det vi snart tar oss till ännu en tisdag.

Helgen som vart var trevligt med flens-boysen på besök så det vart en fredag lördag samt lite pay & play golf söndagen.
Vart mäkta imponerad av herrn Gren och Bobbans spel, för att va andra gången att spela gjorde dom inte bort sig (som en annan). Men jag tror jag höll upp dresscoden bäst men som också var typ det enda bra från mig den dagen. 

Och idag kom rumskompisen hem med en present som man nog får räkna till dom där det är tanken som räknas. Han trodde han hade köpte en timer som slår på kaffekokarn så jag slipper dom där fem minuterna det tar för mig att göra kaffe till jobbet varje dag. Dock så tror jag det faktiskt är som så att han köpte en timer som slår av kaffekokaren så jag inte bränner upp lägenheten. Men som sagt tanken räknas och uppskattas.

Var även lite virrig här i söndags då det var dags och städa upp efter fredagen/lördagen lyckades på nåt sätt tappa bort fjärrkontrollen till tv:n och sen hitta den i kylskåpet(undrar hur den hamna där) 


Robban stod inte bara för bra mycket bättre golf spel än mig han stod även för det snyggaste utslaget.


   
  
   
   
  
 



Kommentarer
Postat av: Sofiia

Hehe, det där måste nog vara de mest rumsrena bilderna! ;P

Du får packa ihop alla och skicka till mig! :) Har du mig kvar på msn??



Hoppas allt är bra annars, och att du överlever tisdagen! :)

2008-09-23 @ 01:07:00
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tjena! Spelar ni moderatbanddy? :p :)

2008-09-25 @ 10:17:43
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du är utmanad!

http://pimmelina.blogg.se/2008/october/utkast-basics-1.html#comment

2008-10-03 @ 21:27:50
URL: http://pimmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0