Världens sämsta bloggare?

Nja det kanske jag inte är men dom långa stunderna utan inlägg börjar bli allt oftare (Hm kan bero på att jag har ett tråkigt liv och inget att berätta?). Nej så är inte fallet jag vill kalla det slöhet. Jag menar som idag hade jag ju jätte roligt åt mig själv när jag la märkte till att konsten att micra popcorn är inte den lättaste. Efter att totalt misslyckades med den första påsen fick jag en med bara hälften brända. 

Förövrigt blev jag kär samtidigt som jag blev lite upprörd efter Tildas senaste kommentar  här på bloggen. Jag har nämligen köpt ett par nya fina blå skor på Lager och Tilda visa mig vilket kapp det var bara det att på samma sida som hon hitta min blå finns även ett par röda och jag har letat såå länge efter ett par röda skor. Bara det att resten av världen verkar va innehavare av pygmefötter. Jag menar storlek 41 är inget för ett par karlfötter.  Vad ska jag göra nu? Om någon hittar ett par 43:er så kan ni ju höra av er omgående. 

Och annars har jag suttit här i dagarna och fnulat lite med klippen från helgens fest och man kan ju säga att det finns en hel del bra material att jobba med (The Big W Show är inte att leka med). Men frågan är om jag inte ska bespara mina päron från den eller åtminstone kanske tills jag kan se den samtidigt så jag försvara individers enskilda handlingar. Det är verkligen inte så illa som det låter kan jag passa på att säga för att lugna mina föräldrars sinnesro.

Nehe nu ska jag fortsätta och försöka förtära min brända popcorn Cya.

                                                                    
(lycklig ägare av)                                                              (olycklig oägare av)



Kommentarer
Postat av: matilda

ojoj- förlåt för länken :)

2008-09-10 @ 09:39:09
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: matilda

Titta här :) Jag löste problemet genom att leta rätt på 43:orna :)



http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=37867&g=m&m=c&lbid=665&lcid=2|0

2008-09-10 @ 09:41:34
URL: http://pimmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0