Jag hade i alla fall roligt!

Jaha snart slut på den här helgen. Som vanligt har helgen varit toppen men det är ju lite halvsvårt att misslyckas med helger. Fredagen var det födelsedagsfirande och utgång och det jag kommer ihåg var grymt najs den kvällen. Men när jag vakna på lördagsmorgon så komma jag inte ens ihåg hur jag hade kommit hem så jag fick ta och höra av mig till folk för att få lite mer fakta. Men jag hade i alla fall kommit hem lugnt och tryggt med taxi så det var ju skönt att få höra. 
 
Liten små kul grej var att jag inte kunde hitta kläderna jag hade haft på mig kvällen innan skjorta, skor, jack och jeans allt var spårlöst försvunnet. Men efter lite detektivverksamhet så fick jag även svar på vart dom tagit vägen. Dom hittades i badkaret med med duschdraperit intill. Man kan fråga sig vad jag hade i badkaret att göra vid den tiden på dygnet.
 
Men det har även hänt mer grejer i helgen det var ju nämligen firmafest på lördagen och bandet var inbjudna som en liten överraskning. Grymt kul var det och vad jag fatta det som innehöll festen precis allt som en firmafest ska innehåll och lite till. Något som kanske inte var jätte kul är att en gitarr blev brutalt mördad av en kollega då han snubbla och land på den. Så den är för tillfället inte så spelbar man skulle faktiskt kunna säga att den är ospelbar. Men förutom det var kvällen toppen skön efterfest blev det med trubadurande med ett härligt gäng vänner.
  
Men men nu är det dags att stämpla ut på partyklockan och snart stämpla in på jobbklockan. Vi stämplar även ut på bloggklockan. 
  
Kramar o grejor 

Kommentarer
Postat av: pappsen

Ja du Kalle minneslucker är inte så bra så nu får det nog bli morotsjuce några veckor om pappa får bestämma(vilket han aldrig har fått göra):)

2009-12-06 @ 20:35:32
Postat av: Charles

Haha nä det är sant. Men det låter som en idé att kanske ta ett par veckor lugnt innan julafton och nyår.

2009-12-06 @ 20:44:58
URL: http://kallerormen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen lite att läsa:)

Åh du måste haft en himla bra kväll för du kom och gav mig en jätte kram på parkeringen i lördags med ett stort leende... tråkigt med gitarren bara!

Kram

2009-12-09 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0