16 dagar sen eller något sånt!

Någon nämnde för mig igår att det var 15 dagar sendan jag uppdaterade bloggen senast vilket vore innebära att idag är det 16 dagar sedan den senaste uppdateringen. Tycker jag håller en ganska lagom takt, jag har ju som jag brukar säga 
"Inte bråttom någonstans". 

Det roligaste eller mest pinsam jag kan berätta om som hänt på senaste tiden är väl att mina vänner har upptäckt att jag tydligen använder ett raklödder som inte är så maskulinet då det står någon liten text i stil med "Gillette For Women" på förpackningen. Det tyckte jag var lite pinsamt när dom lyckades upptäcka och till mitt försvar
får jag väl säga att jag verkligen inte köpte det med flit. Jag menar den där texten är ju så pass liten så jag vet inte ens 
om mikroskop skulle ha hjälpt...



Har typ suttit en halv timme för att komma på något mer och skriva och då inget ploppar upp i mitt lilla hjärnkontor
så känns det som att det inte är värt att fortsätta skriva så det får va inlägget för denna gång.




Kommentarer
Postat av: Stefan

Haha det här börjar nu nästan bli ditt biktbås! =0) Men kul att du uppdaterar iaf ;0)

2009-02-18 @ 10:36:02
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0