Tog sig tillbaka

Men det är inte helt smärtfritt att ta sig hem till pennybridge. Tobbe va en hjälte som låna ut sin bil till mig. Men tack var det att jag åkte bil hem och åkte förbi vingåker så blev det att man tog en sväng på factory. Man kan ju inte bara titta man måste ju även ha med sig något ut ur butiken. Men det gjorde mig glad i alla fall.

Annars har det varit en fin helg på många sätt. Var härligt att träffa familjen, kusinerna och alla. Det var dessutom en väldigt trevlig fest hemma hos Tilda och W som jag misstänker sluta någon gång mellan 5-6 för min del. Men nu ska jag ta och äta lite grann utav alla härligheter man fick mig sig hemifrån flen. Får tacka mor, far och farmor som ser till att man inte svälter här borta.

Kram hej

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hände det inget roligt på kryssningen att blogga om? =0)

2009-01-19 @ 12:13:03
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0