En liten titt genom nyckelhålet!

Har lovat dom där hemma att jag ska lägga ut lite bilder på lägenheten så här kommer det en bild på mina 22. Eller mina lånade 22 kanske man ska kalla det. 

 
Kan ju säga att min talang kom inte riktigt fram på fotbollsträningen idag. Men jag var ju typ där i alla fall så det får man vara lite nöjd med. Föresten så finns nu Someways nya skiva att köpa. Det är bara höra av sig till första bästa Someway medlem du känner eller så väntar man till helgen då jag är 99% säker att den ska gå att få tag på i Flens fiske & fritid givetvis i Flen. Fler alternativ till att få tag på skivan kommer att komma upp på someway.se inom kort. Där du även kan lyssna på låtarna.

Nä nu slutar vi att göra reklam och tar en dusch. Kan någon var vänlig och påminna mig att jag ska ta bort tofsen från knappen på duschhandtaget så jag slipper en kalldusch direkt på morgon då jag som vanligt kommer va väldigt stressad. Puss o hej




Kommentarer
Postat av: Pappa

Schyst=)

2009-06-02 @ 08:06:49
Postat av: Big M

Vad kommer skivan kosta?

2009-06-02 @ 14:50:17
Postat av: farmor

Smakfullt Kalle!Jättesnygg matta och Du fick ju till ett snyggt blomfönster. Skivan vill vi förstås köpa HPK!

2009-06-02 @ 18:29:48
Postat av: farmor

2009-06-02 @ 18:35:13
Postat av: Cus

ser riktigt bra ut carloz ;)

får ta och komma ner å ta en ordentlig titt. finns nog de du missat ta bilder på.

skivan vill man såklart få införskaffa sig ett x utav. hoppas allt e bra annars.

2009-06-02 @ 20:30:59
URL: http://cusphoto.blogspot.com
Postat av: Josse

Får mig alltid ett gott skratt när jag är inne & läser dina tokiga upptåg. Favoriten är juh som bekant toffsen till duschen som ställer till det:D

Men nu har jag juh inte bara läst om din fina rosa hall, måste säga att den är riktigt läcker!

Vi syns imorgon! kram kram

2009-07-01 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0