Det verkar som att allt löser sig

Om jag inte nämnt  det så håller jag på att skaffa eget boende eftersom det är lite trångt med tre på en 2:a. Så den snälla granntösen hitta ett andrahandsboende åt mig och om man ska förklara det den smidiga vägen så är det alltså granntösens brors flickväns bror som jag ska hyra utav. 

Men än så länge har det vart lite klurigt för granntösens brors flickväns bror verkar va ungefär lika ordningsam som undertecknad. Vi skulle hunnit med att skriva på papper och sånt där trams innan en onsdag någon gång så han sa att han skulle höra av sig. Men när jag märkt att det blivit en torsdag någon gång och jag fortfarande inte hört något så börja jag tänkt lite snabbt som så att vad händer egentligen.

Men ganska snabbt så skaka jag av mig den tanken och har i princip glömt bort allt som har med lägenhet, bo, och göra fram tills idag då jag får ett litet textmeddelande på min "egentligen min fars" mobil. Så nu verkar det som att jag ska flytta nån gång i alla fall. Jag vet inte när, jag vet inte hur, jag vet ungefär vart så det här kommer nog bli riktigt bra om man bara skyndar långsamt.

För övrigt så är det tisdag i morgon så jag ger er ett sarkastiskt "HURRA"

Nähä nu ska jag iväg på ett viktigt sammanträde med John Blund



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena bror!



Har du inte flyttat in i nya lägenheten ännu?



Ha dt fint!

2009-03-25 @ 09:17:33
Postat av: Pappa

Håller med om att du kanske vet ungefär vart du ska flytta. För du är inte den vassaste kniven i lådan när det gäller att vara kartläsare i Örebro.

Pappsen

2009-03-25 @ 16:11:36
Postat av: Charles

Jaja jag kanske inte är världs bäst på att hitta i bil. Men till fots hittar jag ganska bra. Eh ne jag har inte flyttat än men jag känner att det börjar bli på gång.

2009-03-26 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0