Djävulens bästa trick var att lura mänskligheten att han inte existera

Nästan som mitt bästa trick som går ut på att inte överanstränga sig med grejer man inte tycker är särkilt kul. Jag menar varför skulle man visa sig var super bra på att laga mat om man inte är road av att stå i köket. Allt som har med köket att göra behöver man inte visa någon som helst talang i. Nu är jag inte så där super bra på laga mat men man behöver ju inte försöka ändra den bilden. När det ska göras mat här hemma t.ex. så passar jag på och gå iväg och köpa maten 4 av 5 gånger istället för att tillaga den.

Eller köra bil vilket är något jag tycker är väldigt tråkigt. Där har jag lyckats så pass bra att en kollega som vill gå hem från jobbet  istället för att åka tog tillbaks nycklarna och gav dem till den andre som sammåkte med oss den dagen. Det är nog helt klart det bästa för alltid när man ska åka iväg och festa någonstans och alla frågar sig vem som ska köra så sitter jag lugnt och vet att jag kan ta mig ett par kalla i bilen. 

Så framstå som en ängel och ha lite av djävulen inom dig så kan du rätt ofta luta dig tillbaka och bara hänga med på färden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0