Jag <3 helg

Synd att helgerna är så kort. Precis innan vi drog från Flen så var vi och hämta Jenni och vi kom överens med hennes far Dan att det var någon som gjorde fruktansvärt fel då han gjorde måndag till fredag till arbetsdagar och lördag till söndag till lediga dagar. Tror att många är överens om att det vore vara tvärtom. Men men innan jag blir president lär ju inte det inträffa.

Men hur som helst har jag haft en rolig helg. Fredagen var det det Björnis som gällde med goda vänner. Grymt rolig kväll som slutade med skönsång utav Håkans underbara låtar (fast vet inte om skönsång ligger så när sanningen egentligen).
Lördagen blev det att ta sig till Flen där man blir välkomnad utav en man i något slags huckle och konstig mössa som jag misstänker skulle förställa min far. Alltid trevligt och få komma hem och hälsa på i hans kungadöme. 

Sen var det flensgänget som gällde så man hann med att se Amelie-filmen med Tilda som vi tjata om så länge att vi skulle se. Dock inget vin men ost och kex serverades. Sen efter det drog större delar utav sällskapet iväg till kastrullhäxorna för att få i oss en bit mat vilket inte var helt tokigt.

Äh jag vet inte känns som jag tappar tråden orkar inte fortsätta skriva mer men det hände lite till under helgen ungefär lika oväsentligt  som allt annat jag redan rabblat upp.



Kommentarer
Postat av: Mli

Kalle när du lånat mina örhängen klart är det bara du kommer över med dem. Ingen fara, du får gärna låna fler =)

kram

2009-03-19 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0