Nu startar det!

Från och med nu så är det något inbokat varje kommande helg (eller mer än bara helgen) fram till 30:e augusti. Förutom v.32 men vad jag förstått så är snart även den bokad. Så nu startar min sommar och om jag får ork till det så ska jag lägga upp sommarens schema över det mesta som ska hända.

Det som hände senast tiden är att man fått tagit del av massa lärdomar så som att, flickor på krogen får man endast prata med om man är säker på att dom är singlar. Flickor som springer fram till en på stan och frågar efter ens mobilnummer ska man säga nej till eller ge ett helt annat nummer. Om man sitter bredvid söta flickor på tåget kan man ha en trevlig konversation istället för att bara sitta och vänta på att man kommer fram till punkt B. Jag har även fått lära mig vart jag bor (detta hände då jag inte hitta hem efter krogen i onsdags).

Annars så har jag sett till att få det lite hemtrevligt i mina 22. Det betyder att jag sulat en överdrivet stor kombomöbel och ett bord som inte var anpassat efter mitt hem. Åkte till diverse butiker och införskaffat möbler och lite annat så som kuddar och liknande trams. Får jag bara till några trasor att använda som gardiner, en tygbit att lägga på golvet som matta och lite grönsaker att sätta i fönstret känns det nästan som att man kan bo så här. Vem vet om jag hittar min laddar till kameran någon gång så kanske jag slänger upp lite bilder.

Helgen har ägnats åt familj och vänner i Flen vilket var himla trevligt. Orkar inte gå närmare in på vad som gjordes men trevligt var det hur som helst.

Nä nu slutar

Kommentarer
Postat av: Mli

Det är ju sommar då ska man vara fullbokad på trevligheter =)

2009-05-25 @ 12:30:48
URL: http://imbittersweet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Calle ni ska spela i morgon va? hoppas att ni har repat jag ska ta med min kamera! Tänker ni spela även om det regnar?

2009-05-28 @ 22:44:42
URL: http://negern.blogg.se/
Postat av: Mli

Du bloggar så sällan Carl, jag vill ha mer blogg!!!

2009-05-31 @ 18:45:27
URL: http://imbittersweet.blogg.se/
Postat av: Charles

Lovar att jag ska försöka att bli lite bättre mli. Men vi hittar ju aldrig på något blogg värt nu för tiden. Det enda jag har att skriva om är borttappade Visa-kort

2009-05-31 @ 19:49:21
URL: http://kallerormen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0