Mycket bakom, mycket framför!

Ja det har varit rätt mycket senaste tiden. Byte avdelning på jobbet byte tillbaks, flyttade ur gamla lägenheten som nu har blivit flyttad till fyra olika ställen. Flyttat in mig själv hos en kompis. Jag har avklarat alla prov i naturkunskapen bara ett telefonsamtal kvar nu. Jag har skaffat bil som hunnit bli stulen och återfunnen. Hunnit bokat in mig på en ledarskapskurs nu i november samt söka utbildningar inför våren. Jag hann även med att missa högskoleprovet och se två konserter och allt det här har hunnit ske inom loppet av fem veckor tror jag. 
Mycket bakom en som sagt.
Även mycket framför.
Jag ska som jag skrev ovanför gå en ledarskapskurs här om ett par veckor, jag ska flytta ur mig själv därifrån jag bor nu. Jag ska flytta in mig hos mor o far. Ska avverka två konserter med bandet tror jag kanske bara är en. Beroende på hur allt blir ska plugg sättas igång på än så länge okänd ort, eller ja det finns väl tre olika alternativ på ort. När jag vet vad det blir för plugga är det bara att börja planera för att skaffa nytt boende igen. Vad jag har fått för mig kommer detta att leda till att jag kommer behöva flytta ur mig själv igen från någonstans och därefter flytta in mig på annat ställe och var/hur det blir tror jag inte jag hunnit tänka igenom än. Men allting verkar ju lösa sig hela tiden så jag förutsätter att det kommer att fortsätta va som vanligt. Alla vet ju "att det löser sig, det löser sig" 
"Sätt dig själv i min sits
Kan du leva så?"

Kommentarer
Postat av: Stefan

Bra jobbat Carl! Håll huvudet över ytan och kämpa på, kom ihåg: imorgon får du dricka öl igen! =)

2009-11-05 @ 16:00:32
URL: http://www.stefanssida.se
Postat av: farmor

Ja du Carl! Visst låter det rena snurren men Du kommer att klara av det. Det rör ju i alla fall på sig.Vi hejar på dej och vi ses till jul hoppas jag. Oh du!! Öl på frdag !

2009-11-05 @ 21:21:28
Postat av: Mli

Allt det bästa till Dig min vän!



trevligt att du börjat blogga igen. i like!

2009-11-20 @ 23:09:00
URL: http://www.empadeko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0