Har han gått och dött!!!!

Nja nu sitter man och lyssnar lite Håkan här. Klockan är 13.37 och jag börjar planera för att göra mig i ordning till jobbet. Nu har alla helgens borttappade saker kommit på plats. Väskan och jackan hitta jag hemma hos Jenni. Cykeln blev hittade den också stod utan för pressbyrån. Spriten blev hämtat idag hos Sara där jag tydligen hade glömt halsduken också. Jackan jag glömde på BK hann jag upptäcka 10 min efter vi gått så jag hann springa tillbaks och rädda den. Visa kortet är på plats, nycklarna ligger i fickan där dom ska. Hm mobilen är här inne någonstans. Ska kanske leta rätt på den så jag kan åka iväg och göra mitt bästa för Schnieder.
Föresten så har jag börjat skifta igen därför kan jag sitta här och skriva på för eller eftermiddagen eller vad man kallar tiden för när klockan är ca: 14.41. Nä nu är det dags och dra. Ha det finfint vem vet snart kanske det dyker upp en liten Spanien-film här på bloggen. För er som inte kan se den på Fejjan. hare göttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0