21:00 12/12-08

Det klockslaget den dagen kommer en känsla som infinner sig endast en gång i veckan. Det är då helgen startar och jag älskar det. Det finns inget som är så tråkigt som jobbsnack så jag ska fatta mig kort och säga att det för tillfället är förskräckligt deprimerande att jobba. Så då var det sagt kan man prata om något annat. Man kan prata om att jag har köpt en stavmixer idag så jag kan göra smoothie till undertecknad. Jag har också lyckas köpa ny linsvätska men dock misslyckats med att boka en klipptid.

Det är väl bara jag som är tillräckligt blond för att gå upp till stan för att boka en klipptid och komma hem med linsvätska och en stavmixer istället. Men det är sådana risker man få ta när man är mig.

Föresten genomgick jag en konstig konversation när jag kom på min cykel cyklandes lill-lördagsnatt som om jag inte misstar mig lät något liknande så här:

- O oj oj! Här går det vingligt
- Haha ja det kan ha och göra med att jag tagit ett och annat glas vin
- Ja men då förstår jag att det "VINGLAS"

Hahaha jag är för roliga jag, inte sant? Föresten så hände aldrig det här på riktigt för jag låg nämligen konstigt nog och sov lill-lördagsnatt. Men man kan ju inte undgå ett läge och va lite vitsig.

Nu ska vi se om vi inte kan se till och hälsa på min gamle käre vän John Blund go natt på er



Kommentarer
Postat av: Stefan

Haha den var ju kul! Kommit på den själv? =0)

2008-12-13 @ 01:43:08
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0