Söndag med byggförsök

Då kan jag lägga till peppakakshus på listan över saker jag inte bemästrar. Efter jag skicka hem bandet-boyzen somnat om och vaknat igen vid typ 16.00 så har jag kört en riktigt slapp söndag. När jag väl trilla upp och kolla in i kylskåpet och kunde konstatera att jag inte har den ork eller lust som det krävs för att göra en frukost så knata jag iväg till konsum och där helgens dummaste idé föddes till liv. 

Åh titta peppakakshus det verkar så där lagom avancerat att roa sig med så här dagen efter igår. Fast resultatet sluta i att undertecknad fick ett dåligt humör och pepkakshuset blev ett pappekaksruckel. Så i denna stund gjorde jag helgens klokaste beslut och gick tillbaks till konsum och köpte några ostar. Så nu har jag satt mig med det röötjut som blev över från igår och spillrorna av ett peppakakshus och gottar mig med ost på pepparkaka.

Man kan ju inte vara bäst på allt men det vore ju kul om man kunde vara bra på något.

Men jag är inte bitter jag, tvärtom snarare nu när jag sitter här och göttar mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0