Utgång på ingång?

Nej antagligen inte men det är trots allt lill-lördag och det får man glädjas åt. Tvätt har man gjort och lyckats ta sig upp redan vid klockan 11.00 får hoppas att det fortsätter åt rätt håll. Jag tror att mitt problem att slita mig upp ur sängen har att göra med att jag drömmer så trevligt. Då hoppas jag på att kunna somna om och gå tillbaks till drömmen då världen där ut är ganska grå, trälig och framför allt regning. Men det enda som händer är att man somnar och drömmen den är borta. Jag tror i alla fall att det kan va anledning till att jag inte klarar att ta mig upp ur sängen.

Annars så är jag inne i en period bestående av mycket läsande och musik. Håller igång tre böcker just nu så man får hoppas att man hinner läsa ut någon av dom snart för det blir virrigt om nätterna då alla böckerna flätas in i varandra.
Musiken rullar på bra spelar lite varje dag och mp3spelaren går varmt då jag är inne i en intensiv Håkan period igen vilket är väldigt trevligt. Man kanske vore skaffa plåtar till då han ska spela här i Öret.

Men men en mugg java är vad den här 21år gamla kroppen behöver just nu skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Mli

Klart du ska kirra plåtar! Jag diggar din musikperiod just nu. Ifall du inte visste det=)

2008-12-12 @ 00:45:28
URL: http://imbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0