Att dra lärdom av tidigare felsteg

När jag var liten(Eller mindre än vad jag är nu) så hade vi hönsnät och hänglås runt VHS-spelaren. Inte för att mina föräldrar förbjöd mig att titta på film. Det har snarare och göra med ett utav mina många felsteg i det förflutna. Jag fick nämligen en väldigt egendomlig idé att apparaten i fråga var hungrig och eftersom jag var en snäll kille vid den åldern(Det vill säga innan jag blev 8 bast och hela livet gick ut på att bli cool, vilket givetvis inte var några problem för en grabb av min kaliber)så mata jag videon med en banan vilket jag idag har lärt mig att man inte ska göra.

Varför sitter jag och skriver det här då? Det är för att jag med alla min livserfarenheter vill hjälpa dig att inte begå samma misstag som jag gjort. Tro mig jag har testa många felsteg och alla har dom slutat i katastrof. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0