Laalalalaala

Alltså nu har jag typ läst fyra, fem olika dissningar av Alla hjärtans dag. För f-n låt Alla hjärtans dag vara, det är väl nice med en dag som kan va lite speciell så där för dom som vill och vill man inte kan man ju bara släppa det och låta det vara. Det känns som alla fina traditionella dagar blir allt mindre önskvärda. 

Julafton blir så jobbigt för alla julklappar som ska köpas och vart är egentligen snön? GI/viktväktarna och grejs försöker döda den fina semeldagen. Vem orkar egentligen med påsk? Det känns som att det bara är dagar som Valborg, midsommarafton och nyårsafton som det finns plats för(Har nog att göra med alkoholintaget under dessa dagar).

Själv så ska jag fira detta års Alla hjärtans dag med att träna 4,5 timmar ner i sporthallen. Senaste gången jag minns att jag "firade" Alla hjärtans dag så fick jag en god middag och jä*#a lustig frisyr. Men det var nice även om jag aldrig har burit keps så mycket som jag gjorde dom efterföljande två månaderna. Men hur som helst nu låtar vi alla som vill fira Alla hjärtans dag göra det utan behöva ha massa folk som springer runt och klankar ner på deras fina dag, som för övrigt har fått väldigt fina väderförhållande. Och vi som dissar den lutar oss bara lugnt tillbaks i soffan och väntar på att det blir 15 februari.

(Ja jag vet att jag svär mycket och att det tyder på ett dåligt ordförråd men jag sätter ju i alla fall censur det tycker jag är ansvarsfullt gjort)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0