Med en java mitt i natten..

..och Elin Sigvardsson stämma som strömmar ut ur högtalarna sitter undertecknad och filosoferar om allt mellan trädtopparna och asfalten. Det har vart en bra dag som präglats första och främst av träning men även familj och kaffe. Ungarna var duktiga på brottningen och man kan se en rätt skarp utvecklingskurva för samtliga. Det är kullerbyttor, rulla sill, stå på händer och huvud, nackswing och maror så det dunkar i mattan och står härliga till. Börjar diskuteras och lägga till en till träning i veckan det skulle vara jäkligt nice brottarlokalen känns trots allt som hemmaplan för mig efter alla dessa år.

Har suttit på nätet och titta lite inför den kommande tågluffen. Det kommer bli grymt bra. Om ni har semester i juli månad så rekommenderas det att undvika tågen i Europa då sju ynglingar kommer trasha och festa sönder allt som kommer i deras väg. Man sitter och dagdrömmer lite då och då om juli månad. Hoppas bara att herr Gren får ledigt  tre veckor, skulle vara tråkigt om han måste lämna resan i förtid.


Lagom som javan i min mugg börjar ta slut 
så börja dagens otroligt roliga bild bli klar. 
Denna dag har min gode vän Thobias Ljungkvist 
råkat ut för ett av mina onda dåd.

"Jag har det på tungan"
(Otroligt roligt Mohahahahaha)

Där var kaffet slut så nu ger jag upp.
Det kommer snart en ny morgon med 
nya svåra beslutat fatta så som om man 
ska ut och jogga eller gå till gymmet fast 
med den tiden jag har till överst skulle jag
lika gärna kunna göra bägge. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: seb

hhahahaha fett skön tågbild! :D
ser lite farligt ut med den fulla chaffisen i tåget!! :D komme rbli galet!!

2008-02-06 @ 20:23:18
URL: http://seeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0