Ah shit va segt!

Fan det är så jä*#a segt att inte ha något o göra. Hänger bara här hemma och kollar samma saker jag på datorn som jag redan kollat 5 gånger. Tar en paus kokar lite kaffe gör samma sak igen. Duschar kommer tillbaks gör samma sak igen. Blir bli rätt segt. Jag skulle kunna göra så mycket vettigt istället typ öva på gitarren eller munspelet. Gå och träna jag är för jäv*# dålig vill inte ens veta hur mycket jag tappat. Skulle kunna sitta och leta jobb eller fixa och börja plugg något på komvux ja vad som helst skulle jag kunna gör egentligen.

Men men om jag känner mig själv rätt så går jag ner och kokar kaffe och sen sätter jag mig och spelar tvspel och innan jag ens hunnit fattat så är den här dagen över*Suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0