Haha ljushuvud!

Haha jag som skriver om vilket ljushuvud jag är här på bloggen har fått en förfrågan om att kanske kunna få bli ljusteknik lärare på BCPW. Det skulle va grymt kul om jag fick jobbet jag var nämligen aldrig riktigt nöjd med att gå ut gymnasiet. Hade kunna tänkt mig att gått kvar ett eller två år till. Får se hur det går jag skulle bli grymt glad i alla fall. 

Om inte det blir av så börjar i alla fall min karriär som brottartränare nästa vecka. Det är något jag ser fram i mot. Ska ha två olika grupper dagisbrottning och fortsättningsgrupp. Då ska Carlos vissa kidsen hur man slår ett riktigt nackswing. 

Sen tänkte jag även ta upp fotbollskarriären nästa vecka. Förra säsongen var väl sådär. Mäkta med att gör en träning under den träningen lyckades jag med att skada tränaren efter tio minuter och va sämst på hela fotbollsplanen i en och en halv timme. Men då tåls det att säga att jag var jävligt gla också. Men efter att skadat tränaren så vågar man ju inte vissa igen(Speciellet inte då tränaren är den ofantlige jätten Tom "Hulken" Fredriksson^^) Man vill ju inte åka på stryk.

Så i framtiden så blir det alltså Magister/Coach/Sport&Lek Kalle/fotbollsproffset alternativt bänknötaren Larsson men du kan få kalla mig Charles;)



Föresten ni som inte har hört den här bör läsa och lära.
Ni som har lästen har tillåtelse att njuta utav den igen cheers mate
(Ps. En riktigt Guinness ska se ut som den på bilden Gör den inte
det begär en ny, det har Dalas pappa sagt^^) 

Direktörerna för ölmärkena Heineken, Budweiser, Carlsberg och Guinness är ute en eftermiddag och spelar golf.
Efter 18 hål på Gleneagles samlas man vid hål 19 i baren vid klubbhuset.
Man hann knappt sätta sig förrän en servitris uppenbarade sig, och frågade vad de ville dricka.

Carlsbergdirektören skulle ha:
"One bottle of Carlsberg. Probably the best beer in the world".

Heinekenkillen fnös och beställde det han ansåg vara världens bästa öl, nämligen en kall Heineken.

Killen från Budweiser smålog och sa på släpig texasaccent:
"You guys don't know shit. Give me the best selling beer in the United States, a good Budweizer Bud Light".

Direktören för Guinness sade coolt bara:
"I'll have a Coke".

Chockade frågade dom andra varför han inte beställt en Guinness, varpå Guinness direktören lungt svarade:
"Well, if you guys don't drink beer, neither will I".




Föresten var jag väldigt nöjd med ett svar jag lyckades åstadkomma på msn "Haha kolla vilken koll killen har? Man skulle nästan kunna sägakillen med kollen" Nu när jag läser det igen så tycker jag inte att jag var lika fyndig. Men men det får stå kvar i alla fall.


Får förlåta att allt jag skriver är så osammanhängande. Men det är så det är i en blondins huvud.

 


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag tycker du ska testa Sketchcast!
Lite kul faktiskt.

2008-01-17 @ 21:34:24
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Dala

japp, och du VET att farsan har rätt också. ^^

2008-01-18 @ 05:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0