Härliga Djurgår´n

Jag skulle vilja avsluta den här dagen med att tack mitt älskade Djurgården. Äntligen idag så vart det en tre poängare igen efter en tung period med fyra raka förluster. Segern togs dessutom mot mitt hatlag nummer ett (Om man nu får säga att man hatar några lag) Färjestad, I hockey är viktigt och tillägga. Jag drömmer än idag mardrömmar om den dagen då världens äckligaste person Greger Artursson satt ditt den där pucken mellan Tommy Söderbergs glappa ben. Det är inte ofta tuffa elvaåringar gråter men då var det en ledsen liten Carl. 

Men det var på den tiden då man var bortskämd med ett Djurgården Hockey som tillhörde toppskiktet utav Sveriges finaste Hockey liga. Så bortskämd är man inte dessa tider men ett slutspel är inte helt orealistisk och skulle göra mig oerhört glad. 

Hur som helst ny dag i morgon och nya mål. 
Tror ni att klockan nio är realistiskt? Åter står och se 

Kilo Lima Over & Out
image105

Kommentarer
Postat av: Matilda

9? Jäklar! Jag håller tummarna

2008-01-23 @ 07:57:02
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0