Textmisshandlar?!?

Hitta en blogg där bloggaren kallar sig själv för textmissbrukar. Då reflekterade jag som så att textmissbruk är väl ungefär det jag håller på med sen kom jag på efter ännu en stunds tänkande att textmisshand ligger nog ännu närmre. Skriver hur som helst om vad som helst utan en endaste tanke på vad konsekvenserna kommer bli. Kopiöst mycket stav fel mängder med oförståeliga meningar och inte allra minst flera helt oförståeliga inlägg. Sätter inte punkt där jag vore glömmer storbokstav, misshandlar och snor från diverse andra texter samt även mina egna påfund misshandlas etcetera. 

 

En riktig språkförbrytare skulle man kunna kalla mig. Då måste man också börja tänka på sitt ansvar som en skrivande individ och att dom yngre kommer kanske ta efter det jag håller på med och till sist även dom bli textmisshandlar. Den enskilde individen måste själv reflektera över sitt skrivande och var en god förebild för dom kommande genrationerna. Så att inte efter världens studerande ungdomar sitter och avfattar om dessa ting det inte finns något större litterärtvärde i.  Jag vet att det jag har gjort inte är okej men bara för att det inte är okej betyder det inte att jag ångrar mig. 

 

Jag står för det jag skrivit(Även om nu ingen förstår det) och jag tänker fortsätta i samma anda för så sant som att jag är en textmisshandlar är jag också en individ utan några som helst moraliskabegränsningar

(där skulle det passa om vi la till ett ondskefullt skratt) mohahahahahhaha (tackar)

 

Kallerormen.blogg.se i siffror:

Stavfel: 1637 (Var av 741 korrigerade)

Oförståliga meningar: 122 (Ej korrigerad)

Oförståliga inlägg: 21 (Ej korrigerad)

Meningslösa inlägg: 87 (Det vill säga samtliga inlägg)

Besökarantal: (Bloggaren tycker dess låga siffra är pinsam och därför valt att ej publicera besökarantalet)

Inlägg per dag: 4,5137

Kommentarer per inlägg: 0.9816 (Då bör man även tillägg att säkert vart 5 inlägg är från mig själv)

 

Ps. Att ta i biakt är att detta meddelande är skrivet i onykterhetens tecken. Person i fråga som skrivit det kan inte alls och  kommer inte alls ta något som helst ansvar över att detta skriftalster har något som helst  litterärtvärde överhuvudtaget. Just för tillfället sitter undertecknad och oroar sig mest över att i morgon är det en ny söndag och det betyder en ny Veckans Gandalf. Typ inga idéer överhuvudtaget men det löser sig, det löser sig. Hur som helst har Kallerormen haft en helt galen kväll i berusningens anda.

 

Alltså allvarligt talet klockan är 02.23 har jag inget bättre för mig än att sitta och skriva det här? 

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

02:23 ska man SOVA.
spec. eftersom vi ska fika idag - och jag är rädd att vi talar om förmiddags-fika. Frukost kanske, i ditt fall. Får se om du hinner vakna

(Förklaring: Mamma ska in och träna. Gymmet har öppet mella 10-14. William ska städa - därför åker vi med. Men va fan ska jag göra? Därför skall du få barnvakta mig med en kaffe i handen!)

2008-01-27 @ 09:00:18
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0