En liten jaha känsla

Nu är det fredag igen och på något konstigt sätt känns det som att det kvittar. Det känns verkligen som att det inte spelar någon roll hade lika gärna kunnat jobbat i helgen. Antagligen är det inget mer än en liten formsvacka, man kan ju inte vara 100 hela tiden. Men jag hoppas att helgen går fort och tar mig en bit framåt i tiden till en bättre mig med mer motivation. Kanske skulle kunna vakna upp en morgon och tänka "aha" och sen veta vad jag ska göra. 

Lite splittrad och skäggig nu. Skägget kan jag ju göra något åt i alla fall och det känns obeskrivligt bra. Hm kanske ska avsluta nu när jag kommit på något positivt med tillvaron. Tror nästan det är säkrast för vi vill ju inte sitta här en fredagkväll och snöa ner oss. Nä jag dricker upp det sista i mitt glass och lägger undan mig och gitarren för natten.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är aldrig försent att ge upp. Så det var nog lika bra att du gick och lade dig. Hoppas lördagen känns bättre även om jag misstänker att det regnar även i Örebro.

2008-05-17 @ 13:21:39
Postat av: matilda

Jag har också en dålig dag. hu, så grått allt är.
Fint att far din hittar bloggen när du behöver piggas upp också ^^

2008-05-17 @ 14:41:09
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Charles

Haha ja. Det är allt bra härliga föräldrar man har^^

2008-05-17 @ 15:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0